Taner beye gidiyorum doktorumdan memnunum 24 haftalığım. henüz erken olabilir diye sormadım. hastane de doğum yapanlar olumlu olumsuz fikirlerini yazabilir mi hastane hakkında. Sezeryan mı normal mi oldu, doğum ücretleri, doğum öncesi anne yada bebek için liste gibi birşey veriliyo mu, personel ilgisi nasıldı oda süslemesi fotoğrafçı ayrı mi oluyo isteğe bağlı birşey mi vs. İlk hamileliğim fikir sahibi olmak istiyorum yardımcı olabilen varsa sevinirim