Aysegul354 https://resimyukle.io/r/E7HDy11pKU Hastanede bununla cekim yapılır mı sizce? Illah gupurlu gecelikler mi olmali :) bir daha giyemicegim bir gecelige o kadar para vermek sacma geliyor bunu dogumdan sonrada giyerim :)
sunashn50 Aysegul354 illa güpürlü olcak diye bişey yok bence bende bu tür bişey arıyorum nerden buldunuz hangi site
Aysegul354 Ysmmmnn benim nisan bohcam için aldilar. Hala kenarda duruyor 😀 giymiyorumm ya sadece çekim için dunya para vermekde ne bilim
candanx Ysmmmnn ben aynen katılıyorum güpürlü olmasada yine de şık bişey aldım ilk hamileliğimde aldığım dantelliyi eskittim kadife sabahlık ve yumuşak dantelli gecelik 👍🏻😉 yine giyerim. o güzel ama, çok gündelik geldi bana tabi bu benim görüşüm
HaticeBerkayBalat3103 @Aysegul354 bence çekim olur çok güzel bir pijama takımı düğmeli olmasıda avantajınıza bebeği emzirmek için falan güzel bence pahalı güpürlü bir kere giyip bidaha giymeyeceginiz geceliğe para vermek gereksiz olur bende sizin gibi düğmeli pijama takımı alıcam öyle fotograf çektircem dogumdan sonra da giyerim 😊
Aysegul354 HaticeBerkayBalat3103 teşekkür ederim 🙈 nişan bohcam icin aldilar oyle dolapta duruyor keske olsada onları giysem 😀 oluyorkende hic giymedim doğru düzgün, o yüzden almak istemiyorum
HaticeBerkayBalat3103 @Aysegul354 bencede en iyisini yaparsınız gereksiz masraf yapmayın derim onun yerine bebeğinizin eksikleri varsa yada sizin onları tamamlayabilirsiniz ben öyle yapıcam şahsen 😊
Aysegul354 HaticeBerkayBalat3103 bakalim gelince bi fotoğraf cekileyim resimlerde nasil durucak ona gore hareket edicem artik🥰