Simayss Emseyin bu sene ki doğum fiyatlarından bilgisi olan var mı?veya Pendik Medipol de doğum yapıp memnun kalan? İlk doğumu emseyde yaptım çok memnun kaldım ama fiyatları pahalıdır diye Medipol düşünüyorum kararsız kaldım
Merveee34 Simayss ben emseye gidiyordum 5500 ₺ mecburi sezaryen dendi . Meğerse 10.000₺miş.benim 4.seZaryenim olacak . Bilgilendirme yapmadılar yalandan yere kaç ay oraya devam ettim ama doktorları çok iyi . Suan medipole gidiyorum . Mecburi sezaryen 4.sezaryen 5500₺ dedi . Normal sezaryen 3750 galiba
busrab53 Emseyin karsisinda adatip var normal 4000 sezeryan 4500 istege bagli sezeryan olursa fiyat artiyor ama doktor olarak tuba tarhana gidiyorum cok iyi bi doktor tatli dilli muayene olurken detayli bilgi veriyor ben cok memnunum