Tiko Kardeşimin kocasinda problem oldugu icin doktor aşilama karari verdi 3buçuk yilik tedaviden sonra siniz tavsiyelerinize tecrubelerinize çok ihtiyacimiz var bu zor zamanlarda lutfen bizie paylaşin
Rose19 Tiko ben pko hastasıyım,wsimde sıkıntı yok,2 kez asilama oldum jkiside tuttu çok şükür suan asilama ile 3 buçuk yaşında 1 oğlum var ve 37+ 4 haftalikta hamileyim.insalkah kardeşinizin de asilamasi tutar.
Humeyrasmsk Bende pko eşimde de spermlerinde bozukluk vardı. Bizde aşılama olduk şuan 35 haftalık hamileyim 🤲🏼
Fatma_4224 Humeyrasmsk Bendede tembellik var sşimdede morfoloji var acaba kaç kez aşılama yaptırdınız birde ne kadar tuttu acaba bu ay da hamile kalamazsam son ilaç tedavisi olacak sonra doktor aşılama vs dedi
Humeyrasmsk Fatma_4224 İlk seferde tuttu. Biz aşılamayı 2 bine yaptırmıştık ama bizde 2 hafta sonra 4 bin oldu.