Canım oğlumu 18haziran 2019da doğurdum mecburi sezeryn ile . Ters geliyordu ve + olarak doğumda apandisit amelytda oldum . Şimdi ikinci bebeğime hamileyim doktoruma sordum önermedi . Riskli dedi . Rahim yirtilmasndn dolayı bana kalirsa tekrar sezeryan dedi . Ama illa normal istiyorsan eşine ve sana kağıt imzalatmk zorundym çünkü çok riskli bi durum dedi . Sen ve bebeğin için hayati risk taşır dedi. Doktoruma da çok güveniyorum bilmiyorum bende kararsızım .