giresun canım bende 29.haftaya girdim ağrım yok ama bebek bi tarafa toplanıyo geriliyo karnım çok fena şişkinlikte cabası iyimi kötümü bende bilmiyorum 1 hafta sonra randevum var gidicem ama ondan önce rahime baskı yapıyo demiştim normal demişti doktorum bebek büyüyo rahim genişliyo dedi olur dedi inşallah bakalım