develimine Kızlar ben de makrome kapı süsü yaptirdim fakat geç farkettim ascak yeri yok bu şekilde olan varsa nasıl astı acaba fikir verebilir mi? 🤷🏾♀️
develimine Tugbamete çok tesekkur ederim görselle birlikte attiginiz icin 🤗 sonradan araştirinca gordum kimisine makrome iple asma yeri yapilmis aslinda
Tugbamete develimine Rica ederim ☺️ Asma yeri olsa iyi olurmuş aslında bi yerde denk gelseydim söylerdim yaptırdığım yere ama böylede duruyor 🌸
develimine Tugbamete evet bende sonradan gördüm 🤗 bu şekilde de gayet kullanışlı olmuş, hastanede de kullancam ben ona da bir çözüm bulursam tamamım🤭
viildaaannn İnstagram da @macramebysedaa diye Bi sayfa var orası da yastık ve kapı süsü için 220 t demişti
sumeyyesevinc_ Tugbamete [](https://) bunlar kıIma yaptırdıklarım benim adımıda verirseni yadımcı olur numarada atabilirim isterseniz
Ebrucihan Instagramdan ayka mokrome diye bakabilirsin çok uygun fiyatlı yapılıyor kuzenimin gözüm kapalı onerebilirim memnun kalırsın