_gmzenur_ ilkgebelik123-_ Ben Özel Yaşam Hastanesinde yapmıştım doğumumu memnun kaldım. Eğer ki Kırıkkaleliysen Tıpta İhtisasta aynı ikiside birbirinden beter. Eğer imkanın varsa özelde yap canım.
NESLIHAN_ _gmzenur_ hangi doktora gittiniz sezeryan mi normal doğum mu yaptınız. Bende Abdülkadir beye gidiyorum
_gmzenur_ ilkgebelik123-_ Anladım canım o zaman Tıpa Kürşat bey geçmiş demişlerdi önceden Yaşam hastanesinde çalışıyordu birde ona git istersen
_gmzenur_ Tugce-dh Normal doğumdu Abdulkadir Yanartaş’tı benimde doktorum. Memnun kaldım en çokta ebemin ismini hatırlamıyorum ama allah razı olsun o çok yardımcı olmuştu.
NESLIHAN_ Tugce-dh her sorduğunuz soruya cvp veriyor şuan 34 haftalik gebeyim hep Abdülkadir beye gittim sıkıntı yaşamadım
Tugce-dh _gmzenur_ Leyla mı acaba instagramda gördüm ben de :) peki hastane oda vb şartlardan memnun kaldımız mı ve sakıncası yoksa ücreti öğrenebilir miyim
_gmzenur_ Tugce-dh 2 buçuk yıl önce 3200 TL gibi bi rakam ödemiştik canım ama şimdi nasıldır fiyatlar bilmiyorum memnun kaldım Kırıkkale ortamına göre iyi hastane koşulları.
Tugce-dh NESLIHAN_ ben de Gülsüm Hanıma ısındım aynı şekilde uzun uzun ilgileniyor 29.haftaya gireceğim ben de inşallah doğum ve sonrasında da memnun kalırız hastaneden 😊