Trkmncnnt Kizlar merhaba. 4 , 5 gundur geçmeyen griple uğraşıyorum 24+2 hamileyim çabucak nasıl geçer bilgisi olan yazabilir mi. Bakacak kimse yok eşim çalışıyor evde tekim. Yatarak nane limon viks le geçirmeye çalışıyorum ama gecmiyor😓 lütfen acil yardim!
mutlugebeee Trkmncnnt yahu grip olduğunuza nasıl bu kadar emin oluyorsunuz ben anlamıyorum. Test yaptırdınız mı? İnşallah değildir ama covid olabileceğinizden hiç mi şüphelenmediniz?
Deletedmom_5 Trkmncnnt İlac olarak parol yada minoset icebilirsin ağrını kırgınlığı atar onun dısında nane limon ıhlamur portakal mandalina kivi c vitamini olan seyler ye en azından ayakta tutar seni
Helpmee Trkmncnnt bende öyle sanıyordum gripşm diye covitten hastanede yatıyorum geciktirme hiçbir temaslım yok tek olan benim test ver bnce
EceZ Trkmncnnt aynı haftalarda bende ağır grip geçirmiştim. 1 kez parol serum yemek zorunda kalmştm . Bol su için meyve tüketin. Limonlu ıhlamur da çok iyi geliyor ve tabiki dinlenin . Çok geçmiş olsun🙏🏻
Beyza00_ Turşu suyu varsa iç canım portakal mandalina al ye mecbur doğal şeylerle atlatılmalı bu dönemde
Trkmncnnt Beyza00_ Doktoruma sordum viksle parol önerdi oda ama malumun onlarda bir yere kdr canım sağol teşekkür ederim🤗
Bebegimveben0811- Bana doktorum bol su iç istirahat et ve bi tane parol iç dedi rabbim şifa versin bende kaç gündür gribim burnum tıkalı
Trkmncnnt Bebegimveben0811- aynen yapıyorum bakalım canım ama şu olayı a da dikkat edicem çok teşekkür ettim geçmiş olsun bu arada🤗
Trkmncnnt mutlugebeee elbette şüphelendim ama şöyle ki eşim grip geçirdi geçtiğimiz günlerde agirlastigi durumda da gidip test verdi çok şükür negatif çıktı ve atlattı. Üzerine bende grip olunca bı korkmadik değil test vermeyi düşündük ama doktorunda yapabileceği pek birşey olmadığını öğrendik aspirinden başka malumunuz gebelik var ortada çünkü😊 çok şükür tat ve koku kaybı da olmadı bende gitmek yerine doktorumu aramayı tercih ettim oda yapabileceklerimi söyledi😊Bunlarida göz önünde bulunduup test vermekte acele etmek istemedim. Çünkü tedavi neticesini de değiştirmeyecek. Buraya yazmamda ki maksatta ztn ortada nasıl çabuk geçiririm kaygısı, yine de teşekkürler 😊
mutlugebeee Trkmncnnt anladım çok geçmiş olsun🙏🏼 Siz yinede bir süre evinize birini kabul etmeyin, markete dahi çıkmayın kendinizi izole edin lütfen başkalarını da düşünün, malum çok riskli dönemdeyiz özellikle biz gebeler. Tekrar geçmiş olsun umarım toparlarsınız bir an önce🙏🏼
Trkmncnnt mutlugebeee Tabi canım kesinlikle Allah muhafaza kimsenin günahına girmek istemem grip öncesi de evden hiç cikmamistim haftalardır şimdi zaten hiç çıkmam😊 teşekkür ederim tavsiyeleriniz, iyi dilekleriniz için 🤗
Fatma8888 Helpmee Cok gecmis olsun arkadasim bende kovidim 1 haftadir durumun nasil hastaneye neden yatirdilar 25 haftalik gebeyim bende Allahim bizede sufasini gondersin tez zamanda
Trkmncnnt EceZ Parolu ilaç olarak kullanıyorum doktorum önermişti meyve yemeye de çalışıcan çok teşekkür ettim🤗 kaç gün sürdü grip olup tamamen geçirmen acaba