Humeyrakrtl64 Kusmam bulantım vs olmadı 3. Hamileliğim eti çok severek tüketiyorum yoğurt özellikle gece yatmadan önce kahvaltıyı çok sevmem mecburen yemeye çalışıyorum her gün düzenli soda içiyorum bal ve ceviz olmazsa olmazım🙂meyvede aynı şekilde özellikle kiviyi seviyorum böyle benim diğer çocuklarımda kilolu doğdu normal olmaz dedi doktorum sezeryandı büyük kızım 4.250 doğdu küçükte 3.950 doğdu bu erkek nasipse Pazartesi kontrolüm var