Merhaba canim bende 6 haftalık hamileyim hemşireyim bu konuların bilincinde olduğum için biraz erken farkettim o yüzden bu 4. Doktor muayenem 3. Muayene de progestan 200 mg kullanmaya başladım fitil olarak rahim normal adet dönüşünde olduğu gibi yumurtayı dışarı atmak için kasılmalar yapıyor bu yüzden ağrılar meydana geliyor progestanin bebeği kötü etkileyecek bi durumu yok rahme yerlesmesinde ve krampların azalmasında etkili oluyor. Yani düşük riskine karşı etkili oluyor hatta son donemlerde bazı hamile bayanlarda kullanıyor erken doğum riskini önleyebilmek için o yüzden korkma 😊