Kızlar bugün detaylıya girdim çok şükür bebeğin herşeyi temiz çıktı Allaha hamdolsun. Adet tarıhıme göre 22 haftalıgım ama ultrasonda 21+2 cıkıyor. Kilosu 437 gram çıktı gayet güzel dedi. Sadece bende rahim uzunlugu ve kısalıgı denilen sey sınırda çıktı bi tık üstünde. Erbil hocadan çok memnun kaldım asırı ilgili, ön konusma yapması sonrasıda yapması cok hosuma gitti baya ilgili. Hamileliğimin basından beri olan kasık agrılarımı dile getirdim alttan muayene etti ve bu durumu söyledi suanlık serklaja falan gerek olmadıgını progestanı alttan bir kere günde kullanmamı söyledi ama doktorumun takip etmesini söyledi onun dısında bi sıkıntı yok hamdolsun. İnşallah zamanında hayırlısıyla gelır bebeğim tek duam o 😥