Beyza00_ Kızlar yumuşatıcı parfüm tarzı kokulardan tiksiniyorum çamaşırları yumuşatıcı koymadan yıkasam ne olur sertleşir mi çamaşırlar
esmer3 Beyza00_ alerjim var yumuşatıcı asla kullanmıyorum ütüleyince bir sertlik kalmıyor öyle aman aman sertleşmiyor çamaşırlar da zaten
Merkun Beyza00_ ben hiç bir zaman yumuşatıcı kullanmadım canım ve çamaşırlarım hep yumuşacık olur. Zaten ütüleyince bir sertlik kalmaz.
blueberyy00 Beyza00_ zararlı diye yumuşatıcı kullanmadığım dönemde oldu yumuşak oluyordu yine çamaşırlarım ama kokusu çok hoşuma gidiyor diye sırf kokusu için çok az da olsa koyuyorum hep
caganin_annesi Ya bende bayılırım normalde yumuşatıcıya kokusuna kapak kapak dokerdim. Şimdi midem kalkiyor, yastığı yıkayıp yuzledigimde bile o koku burnuma gelince bulanıyorum nasıl iştir bu ya 😂
Beyza00_ caganin_annesi al benden de o kadar akşam eşim temiz bluz almış giymiş dedim sakın yanıma yaklaşma 🤣
Beyza00_ blueberyy00 bende çok severim kokusunu bolca dökerdim ama şimdi tiksiniyorum nevresimler de yatamaz oldum 😤
tgbsn_00 Beyza00_ bitkisel ve kokusuz yumusatilar var canım illa sert oluyor dersen kullana bilirsiniz
Deletedmom_5 Beyza00_ Valla ben kullanmıyorum öyle taş gibi semsert olduğunuda hiç görmedim giyilebilir oluyo bebeğime öyle kimyasal kokulu şeyler giydirmek istemiyorum
Beyza00_ Deletedmom_5 bebek için zaten kullanmam onu ama kendimiz için kullanıyorum artık tiksindim kullanmıcam
Pambix Beyza00_ en azindan Calgon toz kullanin sert olmaz benim kaynanamda yumuşatıcı sevmez bu yüzden çamaşırlar sert çıkmasın diye calgon toz kullanır her yikamada