bsrsn16 Haftamda rahim ağzının 20 mm düşmesiyle birlikte serklaj oldum. Şu an 26. Haftanın içerisindeyiz. Rahim yumuşaklığı devam ediyor ve bebekleri sadece dikiş tutuyor. Aranızda bu hikayeye benzer bir hikaye yaşayıp 32-34. Haftaları gören var mı?
bsrsn16 Eabkrc hafif batma dışında hiçbir şey hissetmedim aslında. İkiz gebelik riskli olduğu için iki haftada bir kontrole gidiyordum. Ne olduysa iki hafta içinde oldu.