İkili tarama testinde benimde riskli cıktı doktorum fetal dna testı önerdi. Ama biz yaptırmadık otesti çünkü birsey cıksa da aldırmayı düşünmemiştim. Dün ayrıntılı ultrason da bütün organları iyi dedi doktor haftasına göre tam uyumlu dedi şuan 5 bucuk aylıgım iyi düşünün ınsalşah iyi olur çevremde ikili tarama hakkında cok kiside risk cıkmıstı ama Allaha şükür cocukları saglıklı dogdu acıkcası kesin sonuc vermiyor anladıgım kadarıyla