Heyecanlianne-1 kubra_1122 yok öyle düşünmeyin Allah’ın izniyle inşallah siz bu streslere girmeden güzel haberi alirsiniz
Busrahmrc_33 Fasulyem_06 aynı durum bende de oldu rahmim tersmis bebek büyüdükçe normale döndü kafanıza takmayın ☺️
begonvilko Fasulyem_06 canım olabilir. Doktorların cihazlarına göre çok fark ediyor. Vajinal görülmüş en azından çok şükür.
begonvilko Heyecanlianne-1 canım benim de tüp bebek. Muayene oldugum doktorum tüp bebek merkezinden değil ama son adet tarihime göre hesapladı haftasını. Ben de transfer gününe göre sayıyordum ama son adet tarihine göre hesaplanıyormuş demek ki.
Heyecanlianne-1 begonvilko hadi yaa offf off desene. O zaman 9 hafta dolmuş oluyor benim ve kesede bebek halen görünmüyor 😔daha kotu o zaman
seon90 Fasulyem_06 yani ben böyle birsey yaşaöadım ama ben düşük tehlikesi yaşamıştım doktor vajinal muayneden takip etmişti kanaayı.ama içini ferah tut görüncektir annesi sana naz yapıyor🥰🥰🥰
seon90 Heyecanlianne-1 bence sen başka doktorada git canm.böyle şeylerde bir doktorla kalma.yani aşağıdan kese görünüo ve kürtaj diyorsA ben olsam başka doktorada görünürdüm
Heyecanlianne-1 seon90 biraz daha bekleyeceğim. Ondan sonra bende oyke düşünüyorum.tek doktora bağlı kalmayacağım
AysenurYumak Fasulyem_06 normal sonuçta vajinal görülmüş bende 6+3 gittim karından ultrason ile görünmedi ama vajinal göründü kalp atışını dinlemedim çok erken dedi doktor ama iLedik pıtpıt atıyordu sizinkide öyle miydi
begonvilko Heyecanlianne-1 Benim transferim 14 Ağustos’ta yapıldı, son adet tarihim 29 Temmuz’du, şu an 9+3 görünüyorum. Belki sana fikir verebilir. Alternatif bir doktora da git istersen, belki doktorla ilgili bir problem vardır canım.
begonvilko Heyecanlianne-1 bizim kese 5.haftada göründü ama mesela iki doktora gittim ben. Biri göremedi keseyi diğeri gördü. Makina çok fark ediyor. Bu hafta gittiğimde bebeği gördük, 9.haftam. Makinaya göre çok değişiyor canım. O yüzden bence farklı bir doktora da gitsen iyi olur.
Esosunannesi Fasulyem_06 7+5 goremedik ultrasonda Alttan muayene etti cnm korkma yani cok normal kucuk oldugu icin
blueberyy00 Fasulyem_06 kese bebek kalp atışı gorunduyse rahat ol bı arkadaşım 11 haftaya kadar karından görmedi hep alttan bakıyordu 11 den sonra karindan görünmeye başladı biraz kilosu vardı karın bolgesi yağlı olduğu için demişti doktor ona
Kubrabykkz Fasulyem_06 bende ayni sorunu yasadim doktor rahmin dogustan arkaya dogru oldugu icin ultrasyonda goremedi vajina ultrasyonuyla gordu sorun yok yani kötu bisey degil icin rahat olsun 😊