Nursamursahin- Sarımsı yeşilimsi akıntım var çok değil arada oluyor normal mi doktorumu telefon ila arayıp söyledim kaşıntı yoksa normal dedi kaşıntı yok ama kokusu var gibi sanki başka yaşayan var mı ?
Humeyrakrtl64 Nursamursahin- Benimde ayni sekilde yaa úsútmúyorumda dikkat ediyorum ama oluyo nedense
Milkshakee Nursamursahin- canım fitil kullanman lazım ona bende de açık yeşil akıntı oldu donaxyl diye bi fitil kullandım birdaha hiç olmadı doktoruna sor kullanayım mi diye istersen
kubrnl Nursamursahin- normalde enfeksiyon olunca öyle olur diye biliyorum ama doktor normal dediyse sıkıntı yok
Pnar05 O yeşil akıntıdan çok çektim gerçekten. Eğer tedavi edilmezse erken doğuma bile sebebiyet veriyormuş bebeği etkiliyormuş. Bana da doktorum antibiyotik ve donaxyl fitil verdi.