Bende dün doktorumla bu konuyu konuştum, hayatımda görmediğim kadar çok kanıyor dedim gerçekten o kadar hassas ki sanki oluk oluk kanıyor. Diş etlerimde uzamada oldu. Doktoruma söyleyince “sana kalsiyum yazalım” dedi ve osteocare yazdı bugün aldım bakalım faydasını görecekmiyim.