Helpmee Suan 28 haftaligim 26 haftalikken yakalandim 9 gun kaldim işte hastanede benden cok kan almadilar girerken aldilar kanda cok enfeksiyon varmış idrarda bide antibiyotik taktilar bide parol kan sulandirci vurdular bas agrim cok fazlaydi benim hastanede yattgimda cnm sonra 9 gun sonunda artik antibiyotikler vajinada mantar yapti cildircaktim kasintidan kızarmıştı deliriyordum resmen acidan kendi isteğimle cikmak istedim bebegi muane ettiler çıkarken nstye bagladilat bi sorun yoktu sukur dünde karantinam bitti kendi doktoruma gittim bi sorun yok dedi ama kan sulandiric igneye ve koraspirine devam dedi doktor kan ilaclarimi gunde 2 ye cikardi sabah aksam yapti