Ozlemserrt Her seferinde 27 günlük döngüde adet oluyordum 4 günden beri ne gelen var ne giden 2 defa korunmasız ilişki olmuştu geçen hafta kaset testlerden yapmıştım ama negatif çıktı bu kadar sapma olmazdı aslında hamile olma ihtimalim var mi acaba
Tomrishatun Ozlemserrt bende de var bu şüphe 2 gun gecikti normalde hep tam zamanında olursa 4 gun once test negatif ama kan vermedim hamilelik içinde uğraşıyoruz ama bilemedim kafam.karmakarisik 😃
Ozlemserrt Nymphadoraa şuan etrafimda eczane yok malesef pazartesi günü alabilirim o günü beklemek zorundayım 🌼
Nymphadoraa Ozlemserrt 6 gün içinde gebelik varsa idrara geçmiş olabilir. Kan testi yaptırabilirseniz daha garanti olur. Yoksa pazartesiyi bekleyeceksiniz. Allah gönlünüze göre versin ☺️