Raziyetes benimki de hep ağrıyor bazen adet sancısına benziyor daha hafifi ama. ilk haftalarda çok olmuştu şimdi Allah’ın izni ile 8. Haftamıza gircez. Hala ara sıra oluyor. İlk gebeliğim kimyasal gebelikti onda hem kanamam hemde adet sancısı vardı sonra birden çoğaldı kanamam ve düşük yaptım.. yani kanamam yoksa korkma bence