ikinci_mucizemm Raziyetes içiniz rahat olsun dediğiniz gibi kanama lekelenme olmadığı sürece endişe edecek birşey yok kese kalp atışı takibini yapın içinizi ferah tutun
Raziyetes ikinci_mucizemm geçen hafta gittim keseyi görememiştik hcg değerim 3719 olmuştu bu Pazartesi tekrar gitmeyi düşünüyordum bugün bu sızı ağrı gibi birşey olmaya başladı. Bu hafta inşallah keseyi vs de görürüm 🥲🌺
Sedro Raziyetes ben de 6.haftamdayım bende de aynı durum var. Sade soda içebilirsiniz doktorum önerdi
ikinci_mucizemm Raziyetes değer yükseliyorsa güzel ilerliyor gibi bu gitmenizde büyük ihtimalle görürsünüz inşallah biraz daha beklerseniz hem kese hem kalp atışı süprizi ile de dönebilirsiniz
blueberyy00 Raziyetes miniğin sana tutunmaya çalışıyor annesi yerleşmeye çalışıyor o yüzden o haftalarda çok normal
blueberyy00 Raziyetes öyledir öyle evham yapma benim de olmuştu hatta ben biraz abartıp doktora gitmiştim 🤭🤭 normal demişti şiddetli olmadığı takdirde ufak kiramplar sizlamalar normalmiş
Raziyetes ikinci_mucizemm ilk gebelik olduğu için çok korkuyorum ben açıkcası böyle beklemek de daha çok korkutuyor Pazartesi duramaz giderim ben 🥲🌺
Burcu-10 Raziyetes korkma canım benim 2 ay kasık ağrısı oldu hemde ne ağrı her an regli olcak sandım doktorum bunların çok normal olduğunu rahmin değiştiğini söyledi suan 3 ay pldu be 1 aydır yok çok şükür ağrım
Raziyetes Burcu-10 yani ben de normal karşılıyordum aslında hep dedim kanama olmadığı sürece sıkıntı yoktur. Ama benimki regli olacakmış gibi bir ağrı değil sırtım kasıklarım sızlıyor gibi tuhaf bir ağrı. Bu yüzden korktum açıkcası 😊🌺
blueberyy00 Raziyetes İçin rahat değilse git kuzum kendimde öyle olduğum için sana abartma gitme diyemem 🤭 doktor bir ay sonra gel diyor bana 2 hafta sonra bisy bahane edip gidiyorum ben 😂😂
Raziyetes Ftsclskn inşallah hepimizin minikleri sağlıklı sıhhatli güzel ömürlü hayırlı evlatlar olsun inşallah ❤️🌺💕🤰🏼
Tazeanne0134 Raziyetes gayet normal ben 2. Hamileliğim olmasına rağmen bazen korkuyorum o yüzden takma kafana kanamam vs olmadıktan sonra korkulacak bişe yok Allah’ın izniyle
Aziimenur Raziyetes gayet normal bunlar ben 18+2 yiz bizde bile hayla var cocuk gelişip büyüdüğü için karın ve rahim damarların genişliyor korkulcak bişey yok uzan dinlen sürekli❤️