Seyma93 berhas_6 ben şuan 10+ 4 deyim. Çok bulantım oluyor. Özellikle sabahları. Sizin de bir iki haftaya başlar
Kubrayusuf berhas_6 ben şuan 11+3üm 9. Haftaya kadar sürdü bulantı kusmam ama aşırı değildi şimdi hiç yok kişiden kişiye değişir o bence 😍
Serayyurtsever berhas_6 22. Haftaya girdik şuana kadar hiç bir mide bulantım olmadı. Karnım geç çıktı doktora gidip ultrasonda görmesem hamileyim demiyorum kendime. Herkesin bünyesi farklı olur kimisi sonuna kadar yaşar bulantiyi
minikayak2-6 Seyma93 herkesin mide bulantısı olacak diye bir kural yok her kadının gebeliği farklıdır
Eduedu Benim altıncı hafta da başladı mide bulantısı 15. Haftaya kadar sürdü tabi kişiden kişiye göre değişiyo belki hiç bulantın olmaz dua et olmasın zaten🙏
bebegimizibekliyoruz1 berhas_6 bende mide bulantısı hiç başlamadı 27+2 yim aşerme de hiç belli olmuyor 😂
Mom87897 berhas_6 16+2 yim bulantı falan olmadı ☺️ Oğlumda da olmamıştı. Umarım sizin de kolay bi hamileliğiniz olur
Deletedmom_33 berhas_6 19+2′yiz. Bende 9.hafta 1 2 kez kusma oldu. 10.haftada öyle ama 11 ve 13. Haftada her sabah kustum. Onun dışında aşırı bir bulantım olmadı. Aserme de pek yok