Düşük her zaman çok ağrılı ve sancılı olmuyor lekelenme bile olmadan düşük olabiliyor, her ağrı yada sancıda düşük sayılmıyor ama kasıklarınızda çok ağrı varsa kanda gelmişse üstelik doktor risklisin demişse görür görmez doktora gitmeniz ya da aramanız lazım size de zarar verir bu durumda beklemeniz