Hello güzel anneler bende doğurdum sonunda kızım 39+5 de dünyaya gözlerini actı çok sükür. Bir gün önceden su sızıntılarım basladı benim tahmin ettim hastaneye sabah gidelim dedik sabahda zaten suyumun gelmesiyle uyandım yani su gelince gerçekten anliyorsunuz çünkü her yer su oluyor. Sancılarımda geceden hafif vardı suyumdan sonra iyice başladı. Hastaneye geldik kontrolüm yapıldı yatışım yapıldı ve acılmam çok az ilerliyordu akşam olmustu ve ben hala 4 cm acıktım o an epidural istedim mecburen artık gücüm tükeniyo hissediyordum çünkü sabah 6 bucukta hastaneye gittik ilerlemeler çok azdı. Yine anestesi doktorunu beklemek sürdü o sıra sancıya devam sonra geldi taktı ve bana gelen rahatlamadan sonra yemek yedik eşimle biraz. Epidural evet eger açılmanız hızlı ilerliyorsa cok tavsiye etmiyolar cünkü doğumu uzatıyor ama benim zaten acılmam çok yavaştı. Hissiyatim gitti ama ıkınabiliyorsunuz ben cok korktum ıkınamıcam hissetmiyorum diye ebede doktorumda beni hep rahatlattı. Sonra aksam 9 gibi suni verildi epidural biraz kesildi yine başladık kıvranmalara derken kontrol edildim acılmam 10 cm e ulaşmıştı çok şükür. Ama yinede ebe doğum ⅔ saat sürer cünkü ilk dogumun genişlemen yer açılması prensesin iyice inmesi vs derken sürer dedi. 23:57 de geldi kızım dünyamıza. Çok uzun sürdüğü için tabi icerde sıvı yutmuş ertesi gün biraz kustu. Sancıları acı eşiğinize göre çekiyorsunuz acı eşigim cok düsük ve ben epiduralsız bayılıyordum uzun sürdügü için. Hangi doğum yapacağinızı acı eşiğinize göre seçin. Rabbim herkese bebigini sağlıklı sıhatlı kavustursun inşallah. 🥰😘 Kızım Ada 3.450 kg 51 cm geldi teyzeleri ellerinizden öper