sedanurunalx19 ben hafif atlattım grip gibi ilaç vs kullanılmıyor zaten doktorumun dedigi şeyleri tükettim bal zencelil limon meyve yedim su içtim bu şekilde atlattım 12.gun tekrar test verdim yine pozitif çıktım ama hiç bir belirtim yoktu sonra normal hayatıma devam ettim çok şükur bebeğim de etkilenmedi 30haftalik olduk🤲