Bebeğimin kalbinde 4 mm delik var 38+6 günlük hamileyim kontroLume bikac gün var doktor delik olduğunu söyledi söyleyince ben telaş yapıp bişey sormadım delik normal doğuma engel olur mu başına böyle bir şey gelen var mı kontrole kadar doğum başlar diye korkuyorum 😥😥