Tugba_ckr masallah 🙏🏻 amin cumlemize nasip etsin Allah kolay sağlıklı dogumlar 💖 o hapi ve igneyi uc hafta once verdi doktorum.. Ama o kadar baski var ki kasilmalari anlamıyorum kasilma mi baski mi 6 kiloya yaklastilar arti eksi.. Onun da etkisi var dedi dort gun once doktor. Artık uc gunde bir gorusuyoruz 37 yi gormeden guzel bi dogum gecireceğiz gibi dedi.. Ama iki gundur batma da var onceden de oluyodu. Bugun bikac saate gideceğim. Yalnizdim, ilaç camasır, kitap muzik su bu bişilerle vs hissetmemeye çalıştım ama dayanilir gibi değil. Sevmedigim bi tabir ama "yuklusun " ifadesini tam olarak yasatan bi durum insana. Seninkiler için hafta ongorusunde bulundu mu? Kardesimin de ikiz olmustu bu yıl basında onun esi de 37 ye randevu alındı 36da cıktı geldiler 😒 korkuyorum. 😢