Fatma0 sumeyraballl şimdi bir arkadaşım söyledi kasaptan alıp biz kendimiz yapıyoruz dedi öyle filan olabilir mi acaba of ya ağlicam vallaha
sumeyraballl Fatma0 yiye bilirsin tabi canm sürekli tüketmediğin sürece bir sıkıntı çıkıcağını sanmıyorm bnde tüketiyorm arada çok şükür birşey olmadı herşeyn fazlası zarar bu kadr kısma kendini
Fatma0 Kusciviltisi şimdi eşime mesaj attırdım direk hayır dedi doktorum 😭😭😭😭kokoreç için ağlayacağım aklıma gelmezdi söyleseler gülerdim ya
Kusciviltisi Fatma0 doktorunuz hayır dediyse dinleyin dediğim gibi benimki yasaklamadı 2 haftada bir tüketiyorum
Fatma0 Kusciviltisi benzer olarak tantuni geldi aklıma ☹️ Belki yerini tutmaz ama en azından unutturur umarım
Bebegim000 Ben çok yedim canım hatta midye aşerdim onuda yedim az olmak kaydıyla doktoruma danıştım bi kaç seferden bişey olmaz dedi çok şükür bişey olmadı 🙏
Fatma0 Bebegim000 hayır dedi net şekilde bende yiyemedim doğum yapar yapmaz soluğu kokocuda alıcam 😂😂😂