Merhaba hamiş anneler Ve bilgi sahibi olanlar ben 25+5 haftalık gebeyim aile hekimim apikobal vitamin habı yazdı dün bir tane içtim bu gün kullanma talimatlarını okudum hamilelerin kullanımına uygun olmadığını bilgisi vardı sizce kullanmaya devam etmeli miyim?