Mrvfth hamileliğimin başından beri imom kullanıyorum içerisinde omega 3 var.ama balık yiyemediğim için 22 haftalıkken ekstra balık yağı vermişti doktorum.ama ben içemedim,mide bulantısından.sonra balık yemeye başlayınca içmedim sonradan verdiğini.ama imom’a devam ediyorum.