Daha doğum yapmadım sezeryan düşünüyorum. Şunu söylemek istiyorum ki normal doğumda ,sezeryan doğumda kolay değil. Normal doğumda da dikişler var hatta kimisi öyle zorlanıyor ki makatına kadar yırtılıyormuş. Normal de kolay değil. Sezeryanda da evet toparlanman uzun sürebiliyor. Bence gönlümüzden ne nasıl geçerse öyle doğum yapmalıyız. İki türlü doğum şeklinde de canımızdan can çıkıyor kolay olmayacak. Buna kendimizi hazırlamalıyız. Sezeryan sonrası acılı olacak evet diyip kendimizi hazırlarsak o kadar çok acı çekmeyiz. Herkes ister pozitif geçen dikişsiz kesisiz normal doğum ama Allah neyi nasip ettiyse onu yaşarız. Hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah gebedaşlarım ❤️