Elffnur Bugün kontrolüm vardı arkadaşlar 36.haftamdayım bebişin kilosu 3.375 gr olmuş sezeryan olucam iki hafta sonra doktorum iki hafta önde gidiyo haftayada gelsen artık alırız doğuma dedi aslında cok öyle aşırı bi yememde yok noldu böyle anlamadm🤷🏼♀️
Escembir Elffnur 35+6 2850 gram dedi geçtiğimiz perşembe doktorum muhtemelen su an 3 kg olmuştur. Bizimde bebek gelişimi ilerde dedi doktor aynı sizin gibi 😍
Mom726272 Elffnur bebeğin zayıfsa sıkıntı edersin de kilosunun maşallahı var canım ne güzel işte 36+5 haftalıkken sezeryan doğum yaptım bebeğim 2180 gr doğdu herşey den önce sağlığı yerinde çok şükür 2. Gebeliğimdi ilkimde de bunda da ben kilo yapan ne varsa yedim ama bebeğime etkisi olmadı biraz genetik sanırım
Elffnur _yagmurcuum_ cok teşekkür ederim evet biraz şaşırdım açıkçası aşırı baskı hissediyodum cok ağrılarm oluyodu gelişmnden kaynaklymş başka sorun olmasnda 😊
Elffnur Escembir maşallah ne güzel sağlıkla gelsin bebişiniz benimde sezeryan olcağm için bu haftadan sonra artk olablrsn dedi😊
Elffnur hanimhanimcik bende ultrasona göre 38+2 ama normalde 36+2yim canım ondan doktor bu haftadan sonra skntı olmaz dedi ama takldgm tek şey tamamen gelişimini tamamladmı acaba diye düşünyrm😊
Elffnur Mom726272 sanırım dedğinz gbi genetik olablr aynen yok skntı etmyrm sadece şu son iki haftada oldu nolduysa ona şaşırdm sağlıklı olsunlarda asla kiloya taklmyrm bu haftadan sonra zaten alablrz dedi doktor acaba ciğerleri tamamen gelişmşmidir diye takldı aklma sadece
Mom726272 Elffnur hiç endişelenme 😊 doktor alalım dediyse vardır Bi bildiği tombik bebişine sağ sağlim kavuşursun inşallah 😇
Escembir Elffnur ilk doğumum normaldi benim 16 yaşında oğlum var. 2 sene önce kasık fıtığından ameliyat oldum o yuzden ikinci bebek mecburen sezeryan oluyor 🤷♀️
Elffnur Escembir çok geçmiş olsun sizede bende normal istememştm ilkinde isteğe bağlı oldum şuan tabi yne mecburi olucam😊