Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, 26 haftalık hamileyim, bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri hep aynı pozisyonda duruyor, çapraz şekilde. Ayaklarını ve kafasını hep aynı yerde hissediyorum, ultrasonda da o pozisyonda durduğunu gördüm. Tekmeliyor , hareket ediyor ama hep aynı yerde, boyle bir durum yaşayan var mı acaba aranızda? Normal mi kafama takıldı, tecrübeli annelerin fikirlerini ve yorumlarını bekliyorum 🙏