Kızlar 14 haftalık hamileyim kasıgım tam orta yeri ve asagıya doğru bi agrı oluyor bu 14.haftama girdiğinden beri böyle akıntım var şeffaf beyaz baş agrısında eklendi bunlar normal mi yoksa bi sıkıntı mı var anlamadım 😩😿 daha 2 hafta var kontrolüme bebeğime bişey mi oldu diye de endişe etmeye başladım artık ya iyice psikolojim bozuldu