ilknremrh 7.aya girdiğimden beri ayaklarım şiş ve sabahları o kadar sert oluyorlar ki üstüne basamıyorum. Çok su içmek fayda olsaydı günde en az 3,5 litre su tüketiyorum bana faydası olurdu. Bir de o suyu gece dökmeye 😣 gidince o ayaklardan işkence oluyor.