Bebekgibibiri Kızlar aranızda geç döllenmeyle hamile kalan varmı? Adetim 10 gün geçti bugün testim negatif çıktı. Ama adet olacağım 3 gün kahverengi damla damla kanamalar oldu. Geç döllenme olabilir diyorlar? Yaşayanlar yazabilir mi
QueenMommy Bebekgibibiri valla benm hep adet düzensizliğim vardı hep 10-15 gün geçmeli oluyordum mayıs ayında yine geçikiyodu dedim yine gecikmedir önemsemedim ama kahverengi akıntım gelmişti onuda önemsemedim sonra bekledim gelmiyo 24 gün bekledim düşün yani sonra 25. Gün dedim bi test yapim birde ne görim çift çizgi 😂😂 Hiç beklemediğin anda gelir derler ya ben onu yasadım sonra doktora gittimgimde 5 haftalıktı adet tarihimle 2 hafta oynuyodu doktorum geç dölleme dedi işte ☺️☺️ Şimdi 19 haftalık olduk çok şükür 💙💙
QueenMommy Bebekgibibiri eğer kahverengili akıntın varsa inşallah hamilesindir tahminimce bende 10-15 gün aralarında gelmişti
Bebekgibibiri QueenMommy ya inşallah sağlıkla kucağınıza almak da nasip olur 😍 iyice meraklandım şimdi inanır mısınız
Bebekgibibiri QueenMommy https://imgyukle.com/i/7TVnQ dün aksam yaptığım test böyle olmuş? Sizce
QueenMommy Bebekgibibiri Ben ikinci çizgiyi görüyorum hemen mi çıktı o ikinci çizgi yoksa bekledin mi sabah aç karınla tekrarlasana ayyy sanki var bana öyle geliyoo ☺️☺️🤲🏻
Bebekgibibiri QueenMommy bu dün akşam yaptığım test 🤩 bugün yaptığım testte de böyle oldu ama daha az ışığa tutunca görünüyor ama fotoğrafa çıkartmadım bugün yaptığımı
QueenMommy Bebekgibibiri Pazartesi ilk işin o olsun canım ayy ilk öğrendiğim gün gibi heyecan yaptım bende merakla bekliyorum ☺️☺️ Dualarım seninle 🤲🏻🤲🏻