Tubafuat Merhaba perşembe günü kan verdim kan ve demirim düşük olduğu için fakat kendim kontrol ettiğimde crp yüksek çıkmış nedeni neler olabilir bilen varsa yardımci olabilir misiniz korkmaya başladım
Minikkuzular Tubafuat bende de geçen hafta crp yuksek çıktı dün doktorum infrared yollarında iltihap fazla yani enfeksiyon var dedi o yüzden bu değer yuksek
Kaderyusuf Tubafuat 38 çıktı gecen ay ama ne ates ne öksürük nede idrar yollarında yanma hiçbirsey yoktu. Bide hemogramda wbc iyiydi doktor gebelikte yükselebilir normal dedi enfeksiyon belirtisi yoksa sıkıntı olmaz dediler.
srparsln Kaç çıkmış acaba? Benimde geçen hafta boğaz enfeksiyonu sebebiyle gittim kanda yüksek çıktı crp antibiyotiğe başlattı doktor. Kanınızda enfeksiyon var demekki yüksek çıktıysa.
srparsln Tubafuat çok değilmiş Allahtan benim 62 di. Yine de gösterin tabi enfeksiyon riskli hamileler için. Geçmiş olsun🌸
Minikkuzular Tubafuat ilaç verdi bana kullandıktan sonra olacağını sanmıyorum doktorda tehlikeli bise söylemedi