Canım benimde ilk gebeliğim 8. Haftada kürtajla sonuçlandı kese vardı bebek gelişmeyince alınmak zorunda kaldı. Şimdi ikinciye hamileyim senin gibiydim doktora gittim kese içinde bebek görmeme rağmen çok stresliydim ama onun o an büyüdüğünü kalp atışını duyunca herşey geçti. Stres yapma bebeğimiz çok etkileniyor dua et bol bol korkma