handan_ melekimserra Zeynep Kamalak var ben bir kere gittim sadece çok iyi dediler bende gittiğimde çok memnun kaldım çok ilgiliydi özel kliniği var terminalde
bahtnurr1 melekimserra hadi yaa ben doğuma geleceğim direk de tecrübe falan hani bide hastane sahibi o yüzden onu düşünüyordum. Hangi yönden beğenmediler ki acaba
melekimserra bahtnurr1 hiç iyi şeyler duymadım bebeğin ölümüne bile sebep olmuş demişlerdi ne kadar doğru bilmem ama dediğim gibi yakın zamanda iki arkadaş gitti doktor değiştirdiler hemen