Ozgrrr ben de 31 i bitirdim bugün 1 aydır çekiyorum bu illeti idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullandım bu sorun yine geçmedi. Doktorum bebeğin kafası aşağıda baskı yapıyordur dedi 🥲 dakika başı tuvalete gidiyorum. Evden cıkmadan önce 5 dakika arayla bir damlada olsa tuvalete gidiyorum ki dışarda gelmesin. Daha arabaya biniyorum yine geliyor 😅😅 eşim her gördüğümüz benzinlikte girecek misin diye soruyor 😅😅