Aleyyo-09 Ne zaman temizliğe heveslensem ya başım dönüyor ya hiç halim olmuyor daha 6.haftamdayım şimdiden böyleysem sonra ne olur hiç bilmiyorum kızlar Benim gibi olan var mı ? 🥺
230820k Aleyyo-09 12. Haftadan sonra enerjin yüksek oluyor canım sonra 27. Haftadan sonra yine ölü balık gibi yatmaya devam 😀
Bebek-1234 Aleyyo-09 yuvarlana yuvarlana geçiyor canım benimde uykuyla gecti bütün hamileliğim resmen ama bebis iyi olsunda bu günler gecicek sonucta sıkma kendini
Gokce91 İkinci trimesterda enerji geliyor merak etmeyin 😊 ama 33 ten sonra bende yine halsizlik başladı açıkçası son günler yine enerji geliyormuş