Ceyda000 Kızlar ben testi bugün sabah yapmıştım baktığım da bişi yoktu sonra test bozuk sandım çöpe atıcaktım ki dikkatli bakınca sanki çizgi var gibi sizce?
defneninannesi91 Ceyda000 canım çizgi var gbi görünüyor ama emin olmak için bi test daha yapmanı öneririm
Fatma_4224 Ceyda000 bana test bozuk gibi geldi canım testi tekrarla yada yarın direk kan ver için rahat olsun
ecemcee Ceyda000 bence hemen bir test daha yap ona göre pazartesi kan vermeyi bekle yoksa için içini yer 🙈😊
Ceyda000 Yarına kadar beklicem artık olmazsa pazartesi kesin kan vericem ama görünce de heyecan yaptım ovulasın testi yaptım o da çift çizgi koyu çıktı
Halime0638 Ceyda000 çizgi çıkmış işte bence beklemene ne gerek var illa sabah olcak diye bisey Yok ben gece yapmıştım testimi git al 2 tane yap
Gulcingezer Ceyda000 iste bu var baya baya hemde suler hayirli olsun hemen kan verip betanin duzenli artmasini kontrol edin 🥰🥰🥰
Ceyda000 Sogancik çok şükür Ya Rabbim çok bekledik çok sabrettik ama Allah ım sabrımızı gördü şükürler olsun ☺️Sağolun
Gulcingezer Ceyda000 test bozuk gbi canim bi tane daha dene istersen var bisey ama emin olmak lazim 🙏🏻