Gulcingezer Omay0707 @Powergirls bnde pazar test yapicm bakalm olursa o zman cikar bnimki oteki aya kaldi bn oyle hissediyorm 🥺
Omay0707 Gulcingezer kasık ve göğüs ağrım devam ediyor hala Gulcingezer ya hiç belli olmaz inşallah olmuştur bu ayy
Gulcingezer Omay0707 kuzum ilk hamileligimde belirtilerimi bildigim icin su an hic bisey yok olsa hissederdm sanmiyorm enfeksiyondsn dolayi olmadi bence ilac falan kullandm cnku
Omay0707 Powergirls bilemiyorım bildigin krem şanti geliyor benden gebelik belirtisi mi ki Gulcingezer
Gulcingezer Powergirls ben dun yaptim negatif cikti ama ilk gebelikte catlamayi gorunce 10 hun snra yapmistm incecik belli belirsz cikmisti smdi varsa bile erken 5 gun snra yapmis oldum o yuzden pek umutlu degilim bu ay haftasonu belli olur