Omay0707 https://www.hizliresim.com/1b08n0t 🙄Çok fazla gögüs ağrım var yumurtlama zamanı olurmu Birde ne zaman silikleşcek bu ya
KubraAydin Omay0707 Asıl yumurtlama son 3 günde olmuş büyük ihtimal yarın çatlama olur bugünleri değerlendirin
Mest12 Omay0707 canım heyecanlandrmak istemem ama üzün sürmüş ve çok koyuluk var bide hcg testi yapsan diyorum ben
Bebissko Omay0707 bence hamilesiniz çünkü benimde silik çıkmıştı sonra kan testi verdim 5 haftalık hamileyim
hiranurun_annesi Mest12 bende aynisini soylicektim kesinlikle katiliyorum bi gebelik testi yap bence canim ben hamileligimi bu şekilde öğrenmiştim hakkinda hayirlisi olsun 🌸
Omay0707 Mest12 https://resimyukle.io/r/nP5YuQ8cv6 20 dk sonra böyle oldu ilk yaptığımda göz yanılması sandım 🙄 olabilirmi ki
Omay0707 hiranurun_annesi https://resimyukle.io/r/nP5YuQ8cv6 yaptım bu şekilde 20 dk sonra 🙄olabiliemi ki adetine 10 gün var
Mest12 Omay0707 ben adetime beş gün varken test yaptım ilk on dakika çıkmadı sonra dışarı çıktım iki saat sonra geldiğimde böyleydi şuan 26 haftalığım 🥰🥰💓
hiranurun_annesi Omay0707 canim umitlendirmek istemem ama bence vaar bikac gun daha gecince testi tekrarlarsan koyulasacaktir muhtemelen 🥰🎉
Omay0707 hiranurun_annesi bende öyle düşündüm 2 gün daha ovulasyon testi yapacagım silikleşmezse kan vericem artık
Omay0707 Tgcbbrdmr yaptım kız bölee cıktıkk bende görüyorım ama 20 dk sonra böyle oldu hemen olmadı ki 😔😔
Bebissko Omay0707 benim adetime de vardı ne olur ne olmaz bi idrar testi yapayım dedim ve 2 kere yaptım önce çok silik çizgi oldu 2.si tam değil ama çift çizgi çıktı emin olmak için sağlık ocağına gittim ve kan değerlerik yüksek çıkmıştı
Omay0707 Bebissko vay maşallah inşallah benimde öyle olur ya🥰 cok istiyorum birde adetin hemen arkadasını değerlendirmeye başladık
Bebissko Omay0707 inşallah canım Rabbim gönlüne göre versin sağlıklı bir şekilde gebe kalırsın inşallah 🤲🥰