Selam kizlar. 36 nci haftaya girdik cok sukur. Bebek erken gelmek istedi serum takviye ilaclariyla önlendi, birkac gun hastanede yattim. Sukur simdi iyiyim eve ciktim. Malum gun gectikce dogum yaklasiyor. Hala dogum konusunda kararsizim. Bazen normal en iyisi bazende yok ya sezeryan olayim ben diyorum. Acikcasi ikisinden de korkuyorum 😑 sizin tavsiyeleriniz nelerdir.? Bian once karar vermek istiyorum ama sizinde fikirlerinizi almak istiyorum