Günaydın hanımlar. Size bi sorum var. Ben 13 haftalığım🧿 5. Haftadan itibaren sarımsak kokusundan çok tiksiniyordum. Onun olduğu hiçbirşeyi yiyemiyordum. Şimdi son bir haftadır kokmamaya başladı burnuma. Ve canım sürekli sucuk çekiyor. Bi zararı var mı. Her zaman yemiyorum. Haftada bir gün sadece. İşlenmiş gıdaların salam sucuk vs bebeğe zararı olur mu. Aşırıya kaçmıyorum sonuçta. Ama yinede kafama takıldı sizlere de sormak istedim. Yiyor musunuz sizde