MrsMavis herkes yan etki yaşamıyor bünyeye bağlı annem 2 doz aşıda oldu hiç yan etkisi olmadi ama ben 1 doz vuruldum sadece kol agrım oldu 2 doz dün akşam vuruldum korkutmak istemem ama mahf oldum ateş , baş ağrısı , bel agrisi , bütün eklemlerim ağrıdı sabah 3 defa da istifra ettim annem sağolsun bana baktı biraz toparladım kendimi 36 haftalık gebeyim