Ozlemba _ipekkkkk 23+1 iz iki yıldır covit olmayan ben hamileyken sanırım oldum hiç iyi değilim testim bugün belli olacak dua eder misiniz kızım da ben de iyi olalım☹️
prensesannesiiiiii _ipekkkkk 23+0 iyiyiz elhamdülillah kızımla ❤️😊dün hareketlerini geceye kadar hisetmeyince korkuttu bizi sanırım bu haftalarda düzensiz hareketleri
_ipekkkkk Belizmoms Elhamdülillah çok şükür bir sıkıntım yok karnımın yan tarafları acıyor sadece okadar,🤲🌸
_ipekkkkk prensesannesiiiiii Ya düzensiz oluyormuş mu ? Bilmiyordum bazen çok hareketli bazen uyuyor herhalde diyorum 😁
Serayyurtsever _ipekkkkk bende hareket etmiyosa karnıma parmağımı basıyorum hemen hareket ediyor. Bide şarkı açıyorum oynuyo😅😅
mom5734 _ipekkkkk Allah’a şükür cok iyiyiz geceleri artık uyandırmaya başladı.Covid aşısı tetonoz falan derken 🤦♀️
Sakinem212 _ipekkkkk 22+2 den selamlar gece kramplarım başladı çok halsizim bilmiyorum niye d vitamin de alıyorum yürğyesim yok resmen .
_ipekkkkk Sakinem212 Kramp için ben maden suyu içiyorum günde doktorum demişti magnezyum var içinde iyi geliyormuş çok şükür benim başlamadı daha kramp bende 22+0 olduk🤷♀️
Sakinem212 _ipekkkkk umarım hiç olmaz eşime söyliym alsın sade içmek gerek bende tadını sevmiyprum açıkçası her zman içemiyorum. Doktor magnezyum yazdırcm
Kelebek1388 20+3 olduk bizde bu hafta plesanta previa olduğumu öğrendim biraz moralim bozuldu kilo alımımda hızlı ama şükür iyiyiz 💐
_ipekkkkk Kelebek1388 Çok şükür canım rabbim sıkıntınız kedersiz kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin 🤲🌸