Mervekzr Merhaba 38+ 0 ken muayneye gittim 2 cm acıkman var dedi hiç sancım yok ama şu an 39 olucam yine sancım yok acılmam artmışmıdır sizce yoksa sancı olduckamı açılma artar
Meless Mervekzr suniyle desteklenebilir. Keşke benimde olsa 39+0 oldum bugün ne sancı,ne açılma hiçbir şey yok🥲